18 maart Umami Arena 2025, Lillestrøm, Noorwegen
Activiteitendata
- -
- NOVA Spektrum
UMAMI Arena heeft de ambitie om de volgende generatie ontmoetingsplaatsen te creëren voor iedereen die werkt met eten en drinken.
Volgens de organisatoren, is dit de plek waar de toekomst wordt verkend, nieuwe oplossingen worden getoond, inspiratie wordt gedeeld en waardevolle relaties worden geboren. Een arena voor de industrie, gecreëerd met de industrie, om samen te bouwen aan toekomstige succes.
Dit jaar zal er ook een speciale ruimte voor plantaardige producten zijn:
"Meer plantaardig eten is een hot topic en op UMAMI Arena willen we het hele aanbod van eten en drinken laten zien. Tegelijkertijd willen we chef-koks in alle delen van de industrie inspireren om nieuwe gerechten op het menu uit te proberen en te creëren, waaronder gerechten uit het plantenrijk. Dit kan een wereld van nieuwe en spannende culinaire ervaringen openen," aldus Torill Engelberg.
UMAMI Arena verwelkomt een dynamische en uitgebreide mix van exposanten uit het hele voedingsmiddelen- en drankenspectrum.
Product categorieën zijn:
- Eten - Drank
Exposanten in deze categorie zijn leveranciers, fabrikanten, groothandelaren, agenten en distributeurs van voedingsmiddelen en dranken voor de professionele markt. - Machines - Uitrusting – Hygiëneoplossingen
Exposanten in deze categorie zijn leveranciers, fabrikanten en agenten van producten, technische apparatuur en diensten voor de bereiding, opslag en het transport van voedsel en dranken, professionele keukens, porselein, glas en bestek, reinigings- en hygiëneoplossingen, digitale oplossingen en adviesdiensten. - Interieur - Concepten
Exposanten in deze categorie zijn leveranciers, fabrikanten en agenten van interieurs, ontwerpdiensten, concepten, meubilair en apparatuur voor hotels, restaurants, cafés, kantines en uitgaansgelegenheden - waar eten en drinken worden genuttigd. - Verpakking - Productie
Exposanten in deze categorie zijn fabrikanten, leveranciers, groothandelaren en distributeurs van verpakkingsoplossingen voor voedsel en drank.
De categorie Verpakking en productie omvat leveranciers van:
-printers en etikettenmakers;
-verpakkingsontwerpen;
-temperatuurcontrole, RFID en traceerbaarheid;
-machines en apparatuur voor het verwerken en verpakken van voedsel;
-advies over verwerking en recycling;
-onderzoek en innovatie binnen toekomstige verpakkingsoplossingen en -materialen.
- Cider - Bier - Wijn - Drank
BAREN is de afdeling voor cider, bier, wijn en sterke drank.
Exposanten in deze afdeling zijn leveranciers, fabrikanten, groothandelaren, agenten en distributeurs van alcoholische dranken en tabak.
Let op: toegang tot BAREN is alleen voor bezoekers ouder dan 20 jaar en met een drankvergunning; gebaseerd op de Noorse wetgeving.
Prijsinformatie
Prijzen vanaf 1 januari 2024:
12-49 m²: 2790 NOK per m²
Meer dan 50 m²: 2590 NOK per m²
De oppervlakte BAREN (cider, bier, wijn en likeur) minimaal 9 m²:
2050 NOK per m²
Inschrijfgeld
Hoofd exposant NOK 5000
Per mede-exposant NOK 5000
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Voor de organisatoren is de editie van 2023 is een succes gebleken; ze geven aan erin geslaagd te zijn om de juiste doelgroepen aan te trekken, zodat de exposanten op hun stand worden bezocht door relevante gasten. Er waren 453 stands uit 16 landen en 25.627 bezoekers.
Meer informatie is te vinden op de https://umamiarena.no/english/ of via de landbouwafdeling (voor de landen Denemarken, Noorwegen en Zweden) van de Nederlandse Ambassade te Kopenhagen, het emailadres is kop-lnv@minbuza.nl
Tevens kunt u het verslag over het event in 2023 lezen Umami Arena 2023 (voorheen SMAK), Noorwegen | Nieuwsbericht | Agroberichten Buitenland